what a beautiful day.

Idag har det varit full rulle! :)


Gick upp sent.
Tog det beslutet efter att ha tittat ut genom fönstret. Gråmulet.
Skitsegt.


Ringde Frida och bestämde att följa med henne och Rickard för att byta hennes däck och
tvätta bilen :) Kalaskallt, men jisses så skönt det var att vara ute i friska luften. :)

  
    
                   
  

                        

Men däcken kom på :) Och jäklar så fint det blev! :D




Sen åkte vi till expert och hämtade Fridas Ipod. Fabulosa!!!
Köpte kaffe o smarriga saker på willys och åkte hem till Frida.

Drack kaffe, käkade våfflor och gosade med djuren. :)


                       

        


Sen tog Rickard papparazzibilder på mig, Kristian och Frida
Spännande.

 


Fixade även ett tele2 kontantkortsgrejjs :)
Så jag kommer ha tele2 nummer också !!! Allt för dig Sandra ;P






Sen blev det tacos med mammsen. Var längesen. Otroligt gott! :)



Tacos kommer aaaalltid vara favoriträtten =)




Nu ska jag prata med Johanna om hennes Bokidé. Jag tror skarpt på den idén!!!
Så jäkla stolt över dig! Du står för allt som hänt. Styrkan. Love it!!!! :)


Sen blir det sängen och läsa nya boken jag börjat i. Myspys! =)
Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0