det var en lång dag.

Jag är trött. Mycket trött faktiskt.
Har inte varit en bra dag alls idag. Har haft ont i huvudet o frusit hela dagen..
Men det var bara att tänka bort det och jobbajobbajobba :)
Psyket är otroligt ! man kan påverka ta mig fan vad som helst ! Går man in med en sjujäkla inställning så formar sig humöret som man vill.
Gäller bara att ha styrkan att styra det som man själv vill.
Det har jag kommit underfund med under dagen :)
Är ju inte dum, har vetat att det varit så länge, men har lixom inte  lyckats med det.


Sen jag kom hem från jobbet har jag faktiskt käkat pannkakor, färgat håret och ögonbrynen. Känns ganska skönt att inte se ut som bajs i håret längre.!



mamma och jag sitter o dricker kvällskaffe. Måste bara se CSI med, sen kommer jag slå ihop som en hösäck

                                                       


Börjar en timma tidigare imorgon med.
Så det gäller att vakna och vara på hugget.


TJINGELINGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0