fredagsmys

Både Frida och jag kände oss härdade efter jobbet idag.
Så det blev inte ens en liten runda på stan ikväll.
Istället unnade jag mig en riktigt lååång varmdusch med hårinpackning :) Efter det ringde Frida och föreslog att vi skulle åka o köpa med mat o sitta hemma o gluffsa i oss.
Mycket bra idé!
Så Frida, Erik och jag tog svängen ner till max o köpte med oss mat o åkte hem o satt o myste :) Bra fredagskväll. och efterosm jag är ledig på söndag, så blir det troligtvis partajj imorgonkväll!
Ska ta svängen förbi Maxi när vi slutat o se om jag kan hitta nån snygg top att ha på mig.










Nu blir det möte med kudden.
Jobba imorgon.
NattiNatti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0