full rulle...

Idag har jag hållt igång ganska bra måste jag säga.


Började med att skutta till mormor och klippa henne. Blev en kaffe efteråt med med lite allmänt snack om allt o ingenting. Alltid skönt att prata med mormor. Hon är en sån rar tant :)
Efter det tog jag min supersnabbasupercykel som stått nere hos mormor ett tag nu, och lämnade av filmerna som vi hyrde igår.
Sen blev det raka vägen till Frida. Passade på att klippa Erik med. DET behövdes kan jag lova. Människan såg ut som ett yrväder i skallen. :P  Synd som satan att jag inte kom ihåg kameran. För det hade varit riktigt nice före och efterbild! haha
Sen åkte Frida och jag och handlade ingridienser till en ny maträtt som vi skulle testa.
Baconrullade grytbitar lagda i stor champinionhatt
Potatismos
beanaisesås
Det blev riktigt riktigt gott :)



Sprang på mina kära gamla kollegor utanför maaffären nu igen. Vad är oddsen för det lixom!? :D
Hiiimla roligt kände jag!
Så den hääär veckan ska jag hinna med en lunch med Andreas! Det bara måste hända!

Sen efter maten så satte Frida och jag mig ner o planerade ihop brakfesten igen. 113 st på listan hittills. Men den bara växer o växer :P
Och ikväll filade vi även ihop en hemlig överraskning som kommer ske under kvällen. Saaaatan så jäkla bra vi är! :D hahaha Ingenting staden sett förut :P hahaha
så nu är det bara att boka upp den 31e oktober i era kalendrar. Inbjudan kommer! :)
Detta vill ni verkligen inte missa.!

                                       


Seeeeeen kom ju ett jäkla besked.
Rikard krocka med en snubbe som självklart inte kunde köra bil.
Men som tur är mår han bra.
Dock åkte de upp tll sjukhuset för att kolla iallafall. OM det händer nåt. Himla tur det.
Så Frida körde med honom upp och jag tog Chilikorven och knallade hemmåt. väntar på att de ska ringa o säga hur det gick...


Tills dess blir det tvtittande ihop med  chilikorven o bara myspysa i soffan :)
Lägenhetsletande antar jag med nu när jag hittat så många bra sidor :D


TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0