Grrrr

You sexy motherfucker.
hahaha att du ska vara så jäkla het då. Man blir ju tokig! :D


Idag käkade jag lunch med korven på snäckan. Myspys, sen jagade vi jeans på stan, köpte nytt vax till honom o sen blidde det att åka hem.
Mamma o lillebror åkte till ensjön för att bada lite. så jag hängde på o tog en kaffe med mammsen. Inte varje dag jag umgås med dom. Så det var trevligt.

Hade varit mysigare med sovsällskap, men det lär inte bli idag... :( Typiskt nog.
kanske lika bra ioförsig. Är fortfarande hostig o grejjer... men hade ändå föredragit lite gos än att ligga o vrida sig i sängen här hemma. gaaaaah.



Och Sandra är hos Danne.  blöööö,
Btw, märks det att jag är uttråkad!? :P
Jag är iallafall lycklig :)



Tjingelingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0