Lediga dagen

Det har varit en underbar dag med massa sol :)
Himla tur att få sånt underbart väder på sin lediga dag...!

Började dagen med att sova en timma längre än vanligt. sen var det spring i tvättstugan ett tag innan Sandrew o jag skuttade ner till stan för att köpa present till Daniel som fyllt år, sprag o lämnade de till honom, Jonni skrämde ihjäl oss och jag lämnade av Korvens vaxburk han köpte med glömde i min väska :)
Sen kom jag hem o käkade lunch med mammsen o lillebror .
och sen, kan ni tänka er:
Somnade jag som en stock på  balkongen i solen. hade lagt upp benen sådär bekvämt, så jag somnade till en 20 min eller nåt. :D

Sen var det bara att traska ner till Sandra.
Käkade lite blåbärspaj som pluttan hade bakat, så tog vi oss en cider eller två till det :)

  MUMSFILLIBABBA


 

 

 



Sen skuttade vi ner till stan.
Mötte upp GullGrida, Erik och Plutten, tog en cider och kikade på raketerna :)
Äääääälskar augustifesten. Den här staden lever upp mer än nånsin! :D




 

     


En kanonmysig kväll!
Nu blir det jobb imorgon och på lördag. sen är jag leeedig på söndag! Wonderful!
jag v et preciiis vad jag ska göra på söndag! ;)

Nu blir det iallafall sova :) Så jag är pigg o glad imorgon till jobbet!
Fullt ös igen!


Sov Gott Älsklingar
Saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0