modigt

Nu är jag hemma igen.
Lillasyster var sååå modig. Inte ett pip gjorde hon under hela tiden han trälade  med hennes navel :)
men hon var braaaa nervös innan.
och sååååå lycklig när det väl var klart :)










Så efteråt gick vi o köpte hennes tvål, tops och lite annat smått och gott.
Sen mötte jag upp mammsen o lillebror och firade dagen med en pizza.

Och OM jag blev sugen på att pierca mig.
herregud.
en flaska rosé, Sandra håller fast mig , sen kör vi...
Eller hur sa vi att planen såg ut? :D
sugensugensugensugen
Jag är  en sugen fegis....!



Ikväll verkar de bli väldigt segt... igen.
Blev ju aldrig klippt igår eftersom Johanna kom på att de skulle samåka
klippplanerna tills imorgon ändrades till att hon skulle till Skara sommarland.
hahahaha
så jag HOPPAS att jag slipper gå med den här risbusken länge till.
För då kan det hända att jag gör någonting dumt själv! :P



TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0