nattinatti

KLockan  är nästan 3 o jag kom precis hem från Frida.
Hon är lika krasslig som jag, så det var skönt med lite sjuksällskap för en gångs skull :)
ha  lite att sysselsätta oss med.
Käkade smarrig middag, såg en film, snacka skit o målade naglarna. yeah

Imorgon vet jag inte om Chilikorven kommer att vara här hemma. I sånnafall blir det full rulle! =)
Långpromenad runt strömmen skulle inte sitta fel. Nu när jag inte tänker vara på gymet.
Ska faktiskt hålla mig därifrån tills jag är heelt frisk istället.

                                                                  

hiiimla tråkigt känner jag. Skulle varit ganska bra sysselsättning heeela den här veckan faktiskt.
så att springa omkring med korven i skogen skulle vara kalas imorgon!


Nu börjar mitt AAAAABSOLUTA favoritprogram på tv4+
LAW AND ORDER

 

en dag, om bara några år. Är det jag som kommer slåss i rättsalen.
gaaaaah. jag villvillvillvillvill att det ska vara NU
Drömmen är att kunna läsa juridik i USA, fy satan så ballt.
Eller i Italien.
Här hemma tjänar man nog mest jobb på att bli företagsjurist.
det intresserar mig inte.
Jag vill sätta dit mördare, pervon och misshandlare.
Jag är så jäkla taggad. Det är det jag ska göra  karriär i.
Det har jag bestämt. :)
Och  vill jag så kan jag. Fokusera på målet....!



Skönt om Johanna kommer vara med mig första året.. även om hon inte alls vill bli samma sak som jag.
Ändå skönt att inte vara den enda att vara fattig student.
Så nuuuuu söker jag extrajobb!
Så vet ni nåt, hojta till! :)


Nu äre Law and order-tajm.
TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0