nemen va fan

Kan inte sova.. sådär ledsen nu igen

5årsdagen kryper närmare, satt o kikade i albumet och tjuter som en stucken gris...
Jag vill ju inte... jag vill inte att det ska ha gått ett heeeelt år till.
Kommer jag nånsin tycka att det är lättare?

Fan ta allt.
Du skulle ju vara kvar hos mig.

Skulle man tro på gud kanske detta skulle vara lättare. Då vet man iallafall med säkerhet var du är..
Jag tror inte på gud.
Jag har ingen aning om var du är eller vad du gör.. men att du inte är heeelt borta, det vet jag..

Känns tungt. otroligt tungt.




Snacka om att detta är en sån där natt man bara vill krypa upp i någons knä.
Bli tröstad och höra att det kommer bli bättre
Men någon sån har jag ju inte heller.


fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan
pallar inte.




tjingelingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0