om gårdagen.

NU ska ni få lite bilder från gårkvällen.
Käkade pizza o förfestade lite hemma hos Frida tillsammans med Erik o plutten.
Himla trevligt!
Sen gick vi neråt stan för att jag skulle möta upp Sandra. Det blev en tripp till Palace
Hade sån jäkla tur! En kille som Sandra känner fixade in oss. Så vi fick gå om både vanliga kön och vip-kön. Och betalade inte ens inträde.
Ibland har man bara sån himla röta!
Så det blev dansande, tjoande o tjimmande. :)
Sprang på både Alf, segkorven, Kristian, piercarn och stoffe med co
Var en himla lyckad kväll! :D

                            

 


 

 



 




Efter detta togs inga fler bilder :)
Min kamera hade jag, heeeelt otroligt nog glömt hemma, jag som springer runt med den som en annan paparazzi.
så det fick bli Fridas kamera som åkte fram. och eftersom de inte följa med ut, så fanns ingenting att ta bilder med.



När jag vaknade imorse mådde jag inte helt bra. Ska erkänna att jag var aningen bakis.
Men det var det värt :)
Låg o slappa, tog en lååång dusch och somnade om nån timma.
Senare åkte mammsen o jag o hämtade nya tvn och drack en kopp kaffe hos Frida.
Och tro det eller ej, men JAG lyckades faktiskt få in alla kanaler rätt och aaalltihop.
JAG som verkligen är Sveriges mest otekniska människa! :D

             

                SÅ HIMLA UNDERBART MED NY TV


Så nu har mamma o jag poppat popcorn och ska kika på filmen som jag gav till henne i present. :)
Hört att den ska vara rolig. Så hoppas på det bästa =)



Jobbar igen imorgon.
TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0