punkt.

Nu är jag hemma o ligger i soffan o glor på CSI.
Blev en lång dag eftersom jag började en timma tidigare.
Men det har funnit saker att göra promt hela tiden så dagen har gått ganska snabbt iallafall. :)

Efter jobbet åkte jag hem till Frida och drack te och käka smörgås.
Inte varje dag man äter brytbröd! MUMS




Så nu sen jag kom hem för ungefär en halvtimma sen har jag hunnit tvätta av mig sminket, bädda och krypit ner med ett stooort glas vatten med is i. Glömmer ibland bort hur gott det är .
Ser på CSI och bara njuter av att sitta ner. Blir inte mycket sittande på jobbet inte :D

Ska stretcha med. har fått sjukligt ont i smalbenen...
Hum... nu klagar jag ganska mycket känner jag :P
PUNKT



Life is good!
Fick höra av två stycken igår att jag har så otroligt många bollar i luften, jag gör saker hela tiden. Att jag aldrig stannar på ett ställe och att jag inte  verkar vara lugn i mig själv.
Erkänner att ni har rätt.
Jag har ingen aning om var jag ska vara. Jag vet bara att jag inte ska vara här.
PUNKT



På Onsdag är det begravning för farfar.
självklart på samma kyrkogård som Wilma. kan det bli mer passande?
Tror jag kolar vippen bara av att tänka på det.
jag får sluta tänka på det.
jag kan inte sluta tänka på det.



Imorgon är det ännu en jobbdag.
skönt att ha helgen ledig. Vet preciiis vad jag ska göra!
Ska bli myspys. jag läääängtar! :D
HAPPYFACE heeeeela helgen!


TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0