saknad

För fan att jag är så blödig jämt.
Hörde den här låten tidigare idag, så självklart var jag tvungen att youtuba den.
Vilket misstag....




Den här låten är så sjukt mycket Stockholm för mig.
Fråga inte varför. Så är det iallafall.

Gud vad jag längtar tillbaka till Stockholm. Ibland gör det till o med ont.
Sjukt va?
Jag som bara packade ihop mina prylar o drog hem igen. O för vad? Ingenting tydligen.
jag vet inte vad jag styr med ibland. Känns som om jag inte riktigt hör hemma nånstans utan jag bara letar efter nånting.. nån fast punkt där jag kan stanna.
Trodde kanske att jag längtade hem till det jag hade här hemma. Men sen visade sig att det faktikst inte var riktigt så det var.
Åker upp i helgen iallafall. Sen får vi se hur jag känner när jag kommer hem.
Ni som känner mig vet att det inte är helt omöjligt att jag kommer hem o säger att jag kommer flytta upp igen.




Jag vill ha tillbaka gamla lägenheten på lidingö. Tror inte jag nånsin bott så fint o så himla lägligt!
wellwell. Ska inte säga för mycket. då kommer jag väl aldrig hem igen :P hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0