saturday night

Yeah.

Jag kan ju börja med att berätta om gårdagen! :)

Johanna och jag åkte  förbi komvux och skrev in oss i skolan så att det skulle bli klart... fy satan.. vad tidigt jag börjar!
Sen hade mysungen packat picknik-korgen så vi åkte3 ut till Lindö, låg i solen, käkade salladslunch, läsa en tidning och bara njöt av värmen :)

 

                             


Sen åkte vi hem till mig , drack en kopp kaffe och hon klippte av mina slitna toppar.
ÄÄÄÄNTLIGEN! gissa om det var välbehövligt! :) så nu känns det fräscht igen och jag kan fortsätta med att spara ut det... om jag nu inte kommer få flippen innan det väl är långt . möjligt att det händer.

Lite senare under kvällen ringde Sandra partypingla, och det skulle minsann bli lite partajj. En impulsivutekväll på Otten stod på menyn. Så jag slängde ner lite prylar i en väska och tog min supersnabbasupercykel ner till Sandra för att göra mig iordning o grejjer. Emma haka på med. Himla trevligt! :)

 

                               


Blev en kväll med en jäkla massa dansande.
Träffade Fia  som jag inte sett på ett bra tag nu. Sen dansade vi in i Totte. som inte kände igen mig överhuvudtaget. Sen sprang jag på My från samma gamla klass. Inte heller hon kände igen mig.. vet inte om jag ska ta det på ett bra eller dåligt sätt... tråkigt börjar det bli iallafall.
Roligast under kvällen var nog att springa på  Johanna från min mellanstadieklass.!! :D Har inte sett den tjejen sen jag gick i 6an! :) HImla roligt. Och HON KÄNDE FAKTISKT IGEN MIG! hahaha hur sjukt är inte det?
De som jag inte träffat på kanske 4 år känner inte igen mig,  men Johanna som jag inte träffat på nära 7 år kände igen mig. unbeliveble.  men men. så kan det gå...
Så var vi iallafall på G hemmåt. Jag var irriterad som satan. Nån form av personlighetsstörning jag har tror jag.
Tjaffsa till det med Sandra, men det kommer lösa sig. De är nånting jaaaag måste jobba på. vad måste  du jobba med?


Idag var det underbart att vakna upp.
Solen lyste  in på mig och termometern visade 28 grader i skuggan utanför fönstret.
Så jag haka på mammsen, lillebror och kusin ut till mormor och morfar på landet. Fikade eftermiddagsfika och till kvällen grillade vi. mums. Inte ofta det blivit grillat den här sommaren....
satt i solen heeeela dagen och  bara njutit av värmen. Hade ingen lust att göra nånting eller prata med någon under dagen. Det är väl det som är så skönt med landet då o då!? :)

 

Så kom jag hem för ett tag sen. Blir att kika på avsnittet av pistvakt med mamma innan nånting annat händer :)
Får hoppas Frida kryar på sig snart med. :)


Imorgon måste jag ringa jourhavande vårdcentral. Börjar bli orolig över locket i mina öron som hela tiden kommer tillbaka. Och halsen krånglar o hostan sitter i. pallar inte med det längre. Härdat länge nog nu :P hahaha



TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0