Sista semesterdagen

Det har varit en låååång dag.
Fick ingen sömn alls inatt. Så när klockan var runt 06.30 imorse tänkte jag att jag lika gärna kunde ta ut Chilikorven på en långpromenad, komma hem, väcka mamma, käka frukost o sen åka på jakt efter jeans o skor.
så blev det med.

Hittade faktiskt 2 presenter till  Chilikorven med. :)
En ny leksak, då han i princip käkat upp sin favoritpryl här hemma. Och ett kiiiiilo av en av hans favoritgodisar :)
och det verkade vara väääldigt poppis!

                

              

              


Så jag hittade faktiskt ett par svarta jeans på Gina Tricot. Det trodde jag faktiskt aaaldrig att jag skulle göra :P Wonderful! Skor däremot var en match. Men eftersom jag inte har ett enda par svarta så fick det bli första bästa i princip.
så hittade jajg ett par ankelboots med. Ni vet. som utfyllnad. Ingen direkt kvalité i dem tror jag. men jagj måste ju ha nåt :)




När vi kom hem blev det att käka en liten lunch och vila lite innan vi begav oss ut i vrinneviskogen på långpromenad med korven igen. Otroligt hur mycket energi som ryms i lillplutten :)
Skönt att traska omkring i skogen o bara reda ut bland alla trådar i skallen. Man mår sååå mycket bättre!
Så kom vi hem, korven slockna som en stock i soffan och jag började fixa matlådan till imorgon.
back to work-day
Orkade inte styra upp nånting större.
så imorgon äter jag Pannkakor! :)

 

Mumsfillibabba



Så nu har jag precis duschat.
Gjort en hårinpackning. använder mig av Phytos produkter ofcourse! Vilka annars!? ;P
noppat ögonbrynen och pysslat om naglarna.
Det känns som om man blir en ny människa.
har legat sjuk o äcklig nu i flera dagar o inte gjort ett skit för att ta hand om mig själv.
Så när man har en sån här kväll känner man sig som en prinsessa :)


Jag fick en present tidigare idag.
Det var så otroligt gulligt!!! Vill att du ska veta hur glad jag blev bara av en sån sak!
Eftersom jag inte kan nämna dig vid namn så får vi kalla dig X ;P
Nu blev folk nyfikna. MOAHAHAHA
Hjärta!!! :)



Nu blir det till att kika på tv o ladda inför morgondagens arbete :)
TJINGELINGEN



Kommentarer
Postat av: Ellen

Lycka till imorgon ;-)

2009-08-16 @ 23:59:07
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0