sol o bad :)

Idag har det varit en sån där mysig dag :)
Gick upp ganska sent. Tror inte att klockan var 11 innan jag rulla upp ur sängen, drack förmiddagskaffe med mammsen och snackade lite  allmänt skit.
Sen åkte vi med moster med familj till Näkne och badade o solade. Underbart skönt att bara ligga o fläska i solen. Även om örat gjorde oootroligt ont. Har ju inte ringt vårdcentralen än. himla dumt av mig... men man härdar ju så länge man bara kan ... eller iallafall jag :P

Efter att ha lapat sol i ett par timmar begav vi oss hem och hann bara vända innan vi åkte vill Lindö och åt middag. Jag, mamma och lillebror. Myspys sådär sista dagen på mammas semester :)
Efter det åkte vi o hyrde lite filmer o sitta o glo på nu ikväll. Den sista tog precis slut. Så mammsen går o lägger sig, men självklart är jag sådär hääärligt övertrött och kan inte sova :/ inte än iallafall.


Imorgon har jag en del viktiga telefonsamtal att göra.
Sen ska jag klippa mormor.
Efter det ska jag förhoppningsvis träffa Frida, om hon mår bättre.
Sen  får vi se om Sandra har hunnit komma på nåt kul att göra.
Ska bjuda med henne på nåt kul eftersom mitt uppförande inte var det roligaste sist. Även om jag bett om ursäkt, kan jag ju iallafall se till att göra rätt för mig ordentligt tänkte jag . :)
Så får se  vad vi kan hitte på.


Hoppas ni haft en lika nice söndag som jag.
Inte så ofta en söndag är så himla härlig. Tycker inte jag. Söndagar är dagar jag alltid känner mig otroligt frustrerad. Finns ingenting o göra. o med mina myror i brallan kan jag ju inte bara sitta still.
Har fått så otroligt mycket energi. Vill göra saker hela tiden. Ligga hemma o mysa är ingenting jag föredrar.

Och korven har ju inte varit hemma ändå så.... ;P

såååånt e livet på en pinne.. som man säger..



31 / 10 är bokad. Är ni redo? ;D
Jag är fullt laddad iallafall. O sandra lät inte mindre taggad hon.


TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0