sometimes...

Om tidigare inlägg...
Ibland skriver jag saker bara rakt ut i tomma luften. Bara för att få ur mig det.
Men idag kändes det som om en person faktiskt läst mitt tidiagre inlägg och gjort det till hans uppgift att göra mig glad igen.
Jag vet inte varför jag blir så off...
En av mina tjejkompisar säger:
" Det ser ut som om han försöker. Gör någonting litet för att se din reaktion på det innan han gör något mer.."
Legat o tänkt på det i flera dagar.
Kan det vara så att jag blivit så jäkla anti och allmänt skraj att jag beter mig som en jävla idiot.?
jag vill inte vara en idiot.
Men vågar ju inte visa att jag tycker om och bryr mig om honom heller.
Jag är en tönt.

Iallafall kändes det jäkla bra att få ett sms. OM du nu läser det, och jag inte hunnit säga det.. så TACK

                         =)

Det fick mig att känna mig lite gladare igen, och magontet var borta.


Hjärta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0