speedade experter

Dagen började stressigt då jag trodde att jag hade missat skjutsen till jobbet.
Det hade jag inte :D
Kom i bra tid och hann  drick morgonkaffe....
lite misstänkt är det nu i efterhand då Ellen skickade bilder från dagen... och vi beter oss allt annat än normalt....!
Låter bilderna tala...



" jag kan inte bry mig mindre....."





" Åh nej, hur ska vi förklara detta...? "






" Säg GRRRRR, Fridas kontaktannons finnes i NT under måndagen "






" Jocke och jag gav bort lite löööööve "





" Ellen och Jonas "





" Markus och Frank - A LOVESTORY "





Och vi ska kalla oss experter?
Vi kanske inte ser ut som några. Men vi har dolda talanger! :)
wierd dag med andra ord.




Stockholm here i come!
Och  jag kommer aaaaldrig hem igen. - skulle jag vilja skriva.
men då ljuger jag ju... jag kommer hem o vänder. ;D nu jäklar! moahaha
Skulle h a varit nice att gå ut ikväll när J passade på att vara i mina hemtrakter.
Men jag orkar bara inte. Orkade inte ens hoppa in i duschen..
Så här sitter jag nu - luktar skit och med stubbiga ben. -hej kom o hjälp mig-
Men ska göra mig fin imorgon ;D
helt spänd! så upprymd och så jäkla glad.
Har saknat dig.


Så nu ska jag kryoa ner under täcket, slå på en film och bara gosa.
Ikväll är jag ju ändå själv :=)


Laters!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0