The Day Off.

Det har varit en underbar dag att vara ledig på.
Inte bara för att det har varit underbart väder. Utan också för att jag har faktiskt GJORT nåt på min lediga dag :)


Började med att hoppa ur sängen vid 8 tiden för att ta ut chilikorven. Ja, inte tusan sover jag bort hela dagen!
Sen drack mammsen och jag morgonkaffe ihop o kikade lite på en film hon lånat av min kusin.
Efter det skuttade jag bort till Frida för vi skulle på tripp till Linköping. IKEA samt ikanohuset skulle avverkas.
Resan började med ett stopp på McDonalds för Kaffetajm.
Så valde vi att shoppa kläder först.
Jag hittade ett par mysbyxor, 2 par tights, ett par tights med dragkedja längst ner vilka jag har jagat i evigheter!, och ett linne. :)
Efter det blev det att kuta runt inne på IKEA. Där inne började vi med att käka lunch. Frida käkade köttbullarna medans jag tog en kaffe med kaka. :) Var inte så hungig, men totalt galet kaffesugen. :) Så jag kom tillslut ut därifrån med en matlåda och 3 ljus. :)

 

               

 

                  

 

                


Sen blev till det att åka hemmåt :)
Frida, Josse och jag hade en kanonmysig tjejkväll med Plankstek hämtad från Dehli, vin, chips och en redig skräckfilm. :D Kunde ju inte bli mer än mysigt!!

 

                          



Men nu är jag hemma igen och det är veeerkligen dags för mig att hoppa i säng så jag orkar upp imorgon.
Back to work som gäller! :D
nattiNatti <3




TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0