Tisdag.

Chilikorven sov hos mig inatt.
Så det blev till att gå upp tidigt för dagens morgonpromenad.
Sen blev det frukost med mamma.
inte ofta vi hinner äta frukost ihop nu för tiden.. eller hinner o hinner. Jag har med andra ord sovit mycket längre.
Men på måndag är det slut med det!
Då är det dags för att börja jobba igen... puh...
Så under morgonen utbytte jag en hel del konstiga sms. Spännande



Senare under dagen klippte jag moster och mina små kusiner. :)
Även Lille Josse fick slinga några slingor för första gången. HImla trevligt tycker jag !

 

                       

Ett kilo aluminiumfolie eller nåt,. Snacka om hemmabygge! :D

Sen blev det till att skriva på viktiga papper , käka, dricka kaffe med Frida

och nuuuuu är jag hemma igen.
ganska skönt. Sandra och jag har planer på att åka o spela badminton imorgon förmiddag.. Ska kika hur man bokar bana osv så får vi se vad vi kan hitta på.


TJINGELINGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0