tjolahoppsan!

Its Monday bitches!

Har ni laddat inför veckan? Det hade inte jag,  men vilken daaaag det har varit. En underbar början på veckan! jobbade hela dagen, "sålde" min första tv. stolt som tuppen.
Och inte nog med det!
Pga Eriks häääärliga servicekänsla fick vi till o med TÅRTA av ett par kunder. japp, ni läste rätt. TÅRTA! :D
Så den satt vi o smarrade på under kafferasten! :)


 



Imorgon är det samma visa igen =)
Bara att då ska jag skippa huvudvärken. Jäkla väder.
Tänkte faktiskt passa på att träna med imorgon eftersom jag sen är ledig ons-tors-fre.
Himla skönt.



Nu ska jag sätta på lite kaffe o sen börjar CSI klockan 21.
o ni känner väl mig vid det här laget? Missar inte ett avsnitt :)
Hörs kanske senare eller imorgon!


TJINGELINGEN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0