tooorsdag

Det har varit varmt idag.
eller ja...
Det är fortfarande otroligt varmt. har de senaste timmarna fixat lillasyster i håret som envisas med att ha hårförlängning.
Hon är i den åldern nu... otroligt osmidigt.
Så har jag suttit på balkongen.


Eftersom jag var hemma så sent igår o upp tidigt blev det en lång promenad i vrinnevispåret med mp3n på högsta volym för att vakna till.


Känner mig allmänt nere o hängig.  : / Deppad lixom... va fan är det som händer!?


Imorgon ska jag till komvux och skriva in mig och få mitt schema.
Kommer ha skola ända upp i arslet. äta , sova, drömma skola. Shit
skola träna skola träna skola träna.....
dag ut o dag in.
Vill inte o kan inte ha tid eller ork till annat. Nu är det dags att fokusera!
jag vill det här.
Finns bara en person i mitt liv som inte har fattat det.
en väldigt viktig person  som menar på att jag slösar bort mitt liv.
Hur dum får man bli? Hur kan jag slösa bort mitt liv genom att bli jurist?!
Är det för att utbildningen är så lång och att jag inte kommer kunna tjäna lika mycket pengar som du är van vid!?
Det ska inte störa dig att jag gör det jag verkligen vill. Du ska vilja det här för mig. för min skull.
Otroligt.
Vad du än tycker så kommer jag genomföra det.. Och jag kommer bli grym på det!



Nu blir det ut i solen igen.
TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0