Godmorgon!



Dagens horoskop.
SKORPIONEN
Kanske saknar du någon ikväll.
Det vet de andra också, men försök ändå att fokusera,
på dem, som finns runt omkring dig.


Sandra kom heeeeeeeeeeeem! :D hahaha
Skyttens horoskop säger att du inte ska grubbla så mycket på
vad andra tänker du ska slappna av!
Och deeeeet hoppas jag verkligen att du gör när du är där nere. Bara njuter av värmeN!

'                       


Jag har sovit som en stock, när jag väl somnade....
Lagom när jag går o lägger mig ringde en gammal vän från Stockholm. fy faaaan vad det var längesen.
blev uppspelt osm tusan. och då går det ju inte att sova! :P haha
Nae, Korven och jag har haft mycket kul ihop! :D


Sitter och kikar runt efter fler nyårsklänningar, men tycker att alla i  princip ser likadana ut? Och
ingen av dem ser ut som den klänningen jag föreställt mig innan, att jag vill ha.
träligt. eller hur? Ingen som har ett förslag på någon bra sida?



07.35 börjar vänner på 5an. Tills dess ska jag ta mig lite yogurt. JA, jag övar bara, tro fan inte att jag lärt mig tycka om det än.! Men jag äter iallafall! :P
himla smidigt!



Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0