Hallelulja!

IGÅR mina vänner.
Var en lång dag på jobebt.. och ändå brukar söndagar innebära "kort" jobbdag... men det är december månad. Julöppettiderna har startat och framför mig, idag, väntar en 10 timmnars arbetsdag!
Jag kommer sova gott inatt...!

men för att återgå till gårdagen.... - jag och min Frida fick det gjort! :D
VI har gett oss själva våra julklaååar och jag är mer än nöjd :), blev precis som jag ville ha den!
kanonbra! 5 av 5 toast ;P


I lördags var Lollan här. vi drack vin o bara snacka skit. Vi har ju ungefär 2 år att ta igen! haha skärpning lixom! ;P


fy fan vad jag yrar. Nu blir det dusch, frukost o sen iväg till jobbet.
Ha en asbra dag! =)

Pussokram!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är hemma! :D

2009-12-27 @ 11:17:25
URL: http://hellstromjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0