jaa... jag vet...

jag borde inte vara vaken nu.

Har varit hos Johanna ikväll. Åt en underbar middag och jag fick till o med efterrätt! Hur ofta händer det?
Mina vänner är guld värda! Och ännu mer än så ta mig tusan. Fan vad jag älskar er!!

Jag har funderat.. i flera dagar har jag funderat på ett mail jag fick för ett par dagar sen.
Fick från företaget i fråga, en förfrågan om att söka en tjänst som käns oerhärt tung och stor. punkt.
Jag har alltså suttit och gått och sovit med denna förfrågan och vet fortfarande ingenting.
Jag la iallafall in mitt cv och Pb.
jag vet i tusan.
De skickade ju ut mailet själva. Sen får vi se vad som händer. Vet inte om detta är vad jag vill. Men efterosm tiden på expert rinner ut, och jag inte tror jag kan vara kvar när mathilda kommer tillbaka så gjorde jaG såhär och hoppas på det bästa reslutatet möjliga.
punkt.


Usch. tanken på att jag måste sova för att orka med dagen imorgon är tuff.
Och ändå känner jag att min kära kollega måste ha det mnycket värre just nu. I hans ögon är detta inget problem alls.
Att livet kasn vara så orättvist! Jag hoppas verkligen att det löser sig till det bästa! Det gör jag!





Imorgon ska Erik och jag planera party, sen får jag inte glömma att ringa Lollan.
Det är planen. inget mer.

Nu ska jag sova och hoppas jag inte tänker mer över detta i-landsproblem.
Det finns ju trots allt dem som inte har jobb alls. HostHost.


Pussokram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0