nu var det bra längesen.

har känts som om jag inte haft nånting vettigt att skriva.
Varje gång jag har satt mig och tänkt mig skriva nånting redigt bra här så har det ändå bara slutat med att jag stänger ner o går o lägger mig istället.

Har försökt bete mig som en bra vän som har det mycket jobbigt, jag har arbetat , jag har festat, jag har shoppat, jag har sagt hej då till Sandra som ska vara borta i 3 månader och jag har tyckt synd om mig själv.

plötsligt förstår jag att jag inte har haft nåt att skriva om egentligen.


Kan ju börja med festardelen.
Emma, Sandra och jag bestämde att det skulle partas till det en sista gång innan hon åkte. Och det gjorde vi. PUNKT
behöver aldrig mer nämna den kvällen igen. Men jäklar vad kul vi hade. Happyface på alla :)

                                          

             
                 Dannes skor var omåttligt populära på balkongen!

           

                     




Sen var det ju så att jag har handlat lite med. Inget speciellt sådär egentligen. Men shopping funkar fan bra som heeling när man känner sig stressad, pressad eller bara allmänt depp.

     till katten.


   Leggings och baslinne

   halsduksgrejjs från Gina. Mycket mysig


   myströjjor



  Dove som luktar smaskens, foundation
                                                             och ett asballt armband jag hittade på Gina.



  Ett par gympadojjor. VÄLBEHÖVLIGT!
 
Om du läser detta Sandra. Notera att färgen är lila.! LILA !!! hahaha chockad själv fan.



Sen har jag hunnit med att få adventspaket från mammsen :D

  världens sötaste tomte

  världens finaste magneter till kylskåpet. :)



Det är väl i princip det jag har haft för mig de senaste veckorna.
kul va?
Var på födelsedagsmys hos Johanna med. Och av någon anledning har inte jag några bilder från detta. det har hon.... grrrr.
Förhoppningsvis får jag dem jag med...
Johanna, ta det som en pik ;)


Idag har jag varit en vän. det behövs väl inte sägas mer.
Lite jobbiga samtal och nära till tår. Men en himla mysig dag.
Älskar dig. Kommer alltid att hålla dig om ryggen. Det vet du att vi kommer.
HJÄRTA



Nu ska jag laga till matlåda.
makaroner och köttfärsås står på menyn.
Ovanligt va? ;P


Pussohejjs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0