oh herregud i himmelen!

Idag har det hänt grejjer :D

Jag har lekt polis!
Tog minsann en snattare. En gubbe på över 40-50 som försökte stjäla antennpluppar.. .Vad fan?
Ursäkten lät nåt i stil med:
" jag är så fattig..."
-hur tänker man då?- typ: jag är så fattig så jag tror att jag kan gå in och ta det jag behöver utan att betala.
                                för jag har ju ändå inga pengar...
dumbass!
Snabbt gick det. så snabbt att jag faktiskt var i smärre chock efteråt.
Hajja inte vad sjuttom som hände. Hur tänkte gubben? uschan!





Min extra mammsing kom på besök i butiken.
Spelar ingen roll hur korkad hennes son är.
Jag älskar henne massamycket! MOAHAHAA
det blir tv-köp för den damen. HImla trevligt! Hon behöver unna sig lite :)


sen kom pappsen på besök.
Drack kaffe och pratade av oss. Kom iväg sent från jobbet. Astrött och ville inte annat än hem
och tvätta av mig sminket.
men det var trevligt. Jag diggar min pappa. Han har haft ett tufft år. men går på som vanligt.



För att ta upp en annan sak så tror jag att jag behöver skaffa mig en karl! haha
Folk börjar fråga mig om jag "gillar tjejer mest"
herreguuuuud kände jag och en obehaglig känsla tog över.
har jag blivit så nöjd med min tillvaro utan kille eller ragg att folk tror att jag gått över till
andra sidan?
Hur hände det?
Tänkte klargöra att bara för att jag blev sårad som fanders och inte haft nån ork eller
tid att engagera mig så mycket i någon snubbe, så är jag helt och hållet fortfarande
OTROLIGT HETRO! haha

   
får jobba på att skaffa fram ett ragg som jag kan skvallra med er om istället! :P hahhaa




Nae fy fan.
Det var droppen.
Jag tänker skratta heeeeela vägen in i duschen.
Efter det tänker jag skratta heeela vägen in i sängen där jag kommer somna gott
och drömma om massa nakna killar.



Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA den där har jag fått höra jag med, av PAPPA! hahhah men han vet ju inte särskilt mkt om mitt umgänge iofs. Men Maria jag tror att vi gör rätt i att skaffa oss en karl att visa upp, för ett tag iaf ;)

nakna killar drömmer vi ju om varje natt, där är dom så otroligt bra!

2009-12-15 @ 14:12:19
Postat av: maria

hahaha och nu lägger jag en gaaalet vild gissning på att detta var från dig Sandra!? :D

aaaahmen det är ju så. Det känns bättra att ha dom i drömmarna. Så slipper man dem sen när man vaknat upp. :)

2009-12-15 @ 16:39:35
Postat av: Anonym

hahaha och nu lägger jag en gaaalet vild gissning på att detta var från dig Sandra!? :D

aaaahmen det är ju så. Det känns bättra att ha dom i drömmarna. Så slipper man dem sen när man vaknat upp. :)

2009-12-15 @ 16:41:13
Postat av: Sandra

Sjääälvklart var det från mig, vem annars liksom.. ;)

2009-12-28 @ 07:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0