wihuuu!

idag är sista dagen jag jobbar, sen väntar 2 dagar ledighet! :D
wihuuuu
ledig en helg i december! suck on that one for a while!


Vet att det var så längesen jag skrev.
Helt ärligt så har jag haft massa jag vill skriva. Men varje gång jag sätter mig för att skriva ihop nåt så slutar det med att allt blir så rörigt.
Det blir säkerligen detta med....
meeeeeeeeen
Jag har funderat en hel jäkla massa de senaste veckorna.
Jag fattar inte att jag flyttade tillbaka till Norrköping. Ska inte klaga! jag har en jättefin lägenhet i kanonläge, och ett jobb jag faktiskt känner att jag tycker om.
Men jag kan inte sluta tänka på att jag kom hem pga nånting som alltid är HELT fel anledning att flytta för.
Det var ett misstag som stått mig dyrt.
såååååå
Nu förvånar det väl ingen när jag säger att jag jagar lägenhet som tusan nere i götet.
KÄnns som om jag blev klar med Stockholm, trots att jag trivdes i själva staden, väljer jag hellre nåt nytt än tillbaka dit...
Jag behöver hjälp. ni är ju fan ett gäng som läser! Nån kanske har hört nåt om lägenheter nere på västkusten?
är väl ingen idé att hoppas på det.. ni suger ju ändå på att kommentera!


Snart kommer fridafisa och hämtar upp mig, då blir det att inhandla frukost som vi minsann tänker njkuuuta av i fikarummet på jobbet.
så får det bli.
Skriver troligtvis senare ikväll om vad jag har haft för mig den senaste tiden.

Jag hade rätt.
Det här inlägget blev rörigt.
fan.





Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha men pullan dååh. Du får väl inte flytta nu heller!? Det blir ju kalasdyrt för mig.

Men I will stand by your side wherever you are hun! PUSS PÅRE

2009-12-11 @ 10:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0