Hemma nu

Igår hade Sandra och jag en skönhetsdag.
Blev inte mycket skönhet, utan mest prat och shit.
Men störda hann vi bli, och ansiktsmasken åkte på. Själklart var kvällen full med choklad och popcorn. Vilken myskväll ingår det inte dessa ting i? ;D



   

                    


Sandra har den längsta tungan av alla jag känner ta mig fan! :D

                  

Suck on that! ;D
Men vad gör man inte för att bli fin? :P


Idag är det Tisdag., jag var dock  säker på att det var onsdag.
Skickade ett glatt sms till Frida där det stod GRATTIS! ....
Men det var ju inte rätt dag.. hahaha Lite småskoj måste jag säga. Typiskt mig. Ingen koll på vilken dag det är .

Mötte J och bestämde oss för att träna senare.
Sen blev det att sola med Malin. Fick ett väldigt bestyr med att täcka över nya tatueringen. Men med massa kräm och en hel rulle tejp över så gick det väldigt bra.
Tror jag somnade till en stund i solariet med.. så skönt!


Nu är det tvätt-tid.. Hade inte så mycket tvätt som jag först trodde, men måste fortfarande engagera mig i mitt garderobsproblem... :P
För inte tusan tog jag tag i det igår ...
usch.
jag är kaffesugen oxå. Blir väl att ha tvättstugan, fixa med garderoben och sen belöna mig med en kopp kaffe och övning i spegeln.
Tro mig det funkar faktiskt! Jag trodde aldrig på detta och att det tillomed kan hjälpa mig att lita på andra. Men på nåt sätt börjar min hjärna tänka i andra banor än förut.
Jag trivs med den jag är nu. Jag trivs med att ha såna här bra tankar.
Jag mår bra.
svik mig inte. =)






HOppas ni tillbringar er kväll på nåååågot roligare sätt än jag får göra då kanske =)
TJINGELINGEN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0