Huvudvärk

Det var riktigt skönt på gymet!

Måste säga att jag älskar att gå dit.
Jag får ut miljonvis frustrationer! Jag tror, riktigt ärligt, att jag har blivit mer positiv gentemot mig själv och andra genom att se till att gå till gymet !
Jag ser mer möjligheter än förut.
Och på jobbintervjun, det jobbet jag inte fick, kunde jag faktiskt se att et var lika bra! Jag vill ju inte jobba med det. Så Hur i hela fridens namn skulle jag kunna göra mitt bästa när jag inte ens VILL göra det?!
Jaa, jag mår bättre nu =)


Imorgon blir det gymet, sen ska jag o simma! Skulle vara skönt att ligga i bastun med.
För ni ska inte tro att jag sitter upp!
Nejnej, jag tar plats =)



Har funderat en del... På att jag verkligen inte har någonting attskriva om nu för tiden.
Mitt liv har blivit sådär tråkigt igen :P
Bara träningen som faktiskt är rolig. Gör ju ingenting annat.
Kanske lika bra det, så jag kan fokusera...



Jag saknar min bästis.



Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0