Its a beautiful... monday!

Dagens horoskop låter ganska passande :)

Skorpionen:
Du har massor att bjuda på, men du kan känna dig osäker
på  dig själv, och därför vågar du inte visa allt vad du har.
Det är  synd.



Det är sånt hääärlgit väder idag! :)
Var och träna och känner mig sådär fullifan!! Mycket kul som ska hända idag.
Klippa Anneli o David. Lite fräscha frisyrer sitter aldrig fel. right!?
Sen blir det nog gymmet igen, Det är step ikväll. Otroligt kul.



Jag har funderat lite på vad Blondinbella sa när jag var på hennes föreläsning för några månader sen..
Att man borde nischa sin blogg.
Men problemet om vilket ämne man ska välja är ju inte  det lättaste. jag är inte den som har ett speciellt intresse.
Är så m ycket av en impulsmänniska man kan bli. Är jättedålig på att planera...
O vad vill man läsa om?
Vilket i-landsproblem, i know........


Btw så planeras en liten resa ner till GBG för att hälsa på Jannie och hennes pojke.
Måste ju gå o shoppa i butiken hon jobbar i nu. Hon som ställt upp med mina hårexperiment :P
Dags att betala tillbaka ;P


Nae nu blir det dusch med hårinpackning från Phyto.
Måste  säga att håret har verkligen fått glans.  Så även om phyto ser tråkig ut på förpackningarna så kan jag lova att det gör underverk.! Även sprayen är amazing!
Jobbade med märket, så detta rä inget skitsnack!


TJINGELINGEN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0