koko

Yes, nu är kvällen till ända och jag ligger nu hemma hos mammsen igen och glor på Navy CSI...
Segt.. i know. Imorgon ska jag se till att komma upp tidigt och gå till gymet i skaplig tid =)


Var en sväng hos pappa.
Käka mummsig mat och tog en kopp kaffe

Ris med sallad och gyros. Ganska gott måste jag säga :)




Nu ska jag försöka plocka hem ett nedladdningsprogram.
Har inte gjort det till min bärbara ännu. Ändå haft den i snart 3 år... gamla bettan så att säga :P
men nu är det dags.! Måste ha lite ny musik.. o  jag kan ju inte be alla andra lösa det åt mig jämt och ständigt....

Sen blir det sova... tror jag... kanske blir svårt o sova ikväll igen.


Mina spegelövningar fortsätter.....
Gjorde den en gång till hemma hos pappa när jag blev sådär nedstämd och började fundera på allt det där jobbiga och tråkiga... Men jag intalar mig själv att jag inte gör ett misstag som litar på folk...
Att jag inte kommer bli blåögd och folk kommer köra över mig.
Jag har varit på min vakt i många år nu, och att plötsligt släppa taget är jättesvårt...! och skrämmande...



Sov gott snuttisar
TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0