melodifestivalen suger!

Det blev en lugn hemmakväll för mig sen iallafall.
Ont i kroppen o halsen. Så jag orkar ta mgi fan inte röra mig.
Käkade räkmacka med mammsen o skulle kika på melodifestivalen...

Herreguuuud, vad upprörd jag blir.
Allting med melodifestivalen suger ju i år! Man blir ju knäpp. :S

Allt från att Petra leder programmet till idioterna  som väljer ut låtarna som ska få tävla..
Vad är det som händer?
Skulle vi skicka iväg en operanisse ner till eurovision? I dont think so.....
Man blir så less.
Saknar ju Luuk och Gustavsson som tusan..



SKÄMTRÖSTAR SVENSKA FOLKET!? :S


För fan...
Var ansöker man till att vara personen som sätter regler för den här jäkla tävlingen.!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0