nuuuu ni !!!

Jag ska bli tankeläsare! :)

Fick  en mycket intressant namnsdagspresent från min mamma o lillebror..



HENRIK FEXEUS |  KONSTEN ATT LÄSA TANKAR



tydligen så är detta boken man ska läsa för att bli expert på att läsa av sina medmänniskor.

* Se när någon ljuger!

* Förstå hur andra känner!

* Upptäck hur man flörtar!

* Påverka andras tankar!

* Imponera på  dina vänner !


haha gissa om jag kommer testa bokens alla övningar påalla jag känner!? ;P haha
Jag osm alltid sagt att jag skulle vilja vara en mänsklig lögndetektor.

moahahaha

Ska bli väldigt spännande.
Bläddrade igenom den lite innan jag sätter mig ner o lusläser. Man kan tydligen se väääldigt tydligt på människors  ögon, kroppsspråk, blickar, andtag blablabla vad personen egentligen menar när någonting kommer ur munnen som inte ritkgit stämmer..
Det skulle vara roligt om boken oxå säger om hur man ska konfrontera en människa som uppenbarligen ljuger.... vad ska man göra.!?

spännande som satan.


Nu kommer mormor o morfar på namnsdagsfika :)


TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0