ojojoj

KLockan är redan över tre...

Jag har hunnit med att:
Fika förmiddagsfika med mormor och morfar
Städa hela Fridas lägenhet
Plockat iordning på mina kläder här hemma.


Jag har ännu inte tagit mig an att:
Gå långpromenad med Chili
Bestämma mig i vilken garderob jag ska ha vad
Vad som ska lagas till middag
Om  jag skippar gymet idag med.... illa va?


Att städa känns så skönt!
Jag blir av med massa energi =) Så nu är det bara att ta up Chili och ta en runda i skogen. både han och jag brukar bli helt slut då... :P


Jag känner mig duktig med!
Jag har gjort mina övningar.
Stod framför spegeln, gav komplimanger till mig själv, skrattade, tjöt som en barnunge och skrattade ännu mer.
Och sen dess har jag inte kunnat sluta le.
Kanske kan detta ge mig någonting, Kanske har Anneli rätt att man kan vända sina dåliga tankar till bra!?
Än så länge  funkar det ganska bra för mig.
Jag duger som jag är :)



Im waiting...!!



Nae, nu måste jag ta tag i garderobsproblemet..
Puh, så jäkla jobbigt.



Hoppas att ni har en bra måndag! ;)




TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0