Skitfan.

Kort och gott om Lördag 27  / 2

Jag blir uppdragen sviiiintidigt enligt mig, av bullen, för att han ska skutta iväg till jobbet, åker hem o äter frukost,
åker och tränar..
Vilket var ett jääääkligt dåligt val. Nånting väldigt illa har hänt med mitt knä. Ska ringa jourkliniken imorgon, Det gör verkligen fruktansvärt ont.!
Sen åkte jag hem o somna en stund igen. Inget vidare.
Ringde johanna, inget svar sen i onsdags. SMått irriterad hoppar jag in i duschen. Käkar mat med mammsen och gör mig iordning.
Tar mig till Frida o Ellen o vi åker till förfest. Där gick det undan.
Fick fribiljetter till Otten, men det var sån jääääävla kö att vi gick in på palace istället.

Där hälsa man på folk o fän som vanligt, kul som satan att springa på veronika av alla människor, dansade o sen ballade det ur totalt, Irritation uppstod och jag kände att jag var såååå trött på skiten. Det skulle ändå inte vara kul att stå kvar,
Sandra skulle komma, men där blev det oxå heeelt fel. SÅ vi åkte förbi max  o köpte mat, åkte hem till Frida där jag hämtade min packning, gick igenom ett gräl med Sandra för att jag är sämst som inte kunde vänta på henne, satt mig o tjura till ett sketet program på tv.. försökte sova men har så mycket i huvudet att det fick bli en avreaktion på bloggen först.

Sen hjälper det inte att bullen inte hört av sig idag under kvällen / natten.
Fan om jag ska ta skit därifrån med. Då blir jag rasande på riktigt o jag snackar aldrig mer med honom. Jag ber till gudarna att han menar det han nu sagt. Om inte så är det det sämsta vak han nånsin gjort.!
kan jag looova!


Så nu ligger jag här. Sne som aldrig förr och vill egentligen gå o sätta mig i duschen.
Har haft på voltaren gel på knät, kan säga att den idioten som kom på idén om att det skulle hjälpa måste ju vara dum i skallen.
Har inte hjälpt ett dugg. Kan man ta alvedon/ipren o sånt shit när man har druckit?
gaaaah....

Nu ska jag inte klaga och besvära mer.
Skriver imorrn när jag vaknat på rätt sida o kan lägga in lite bilder :)



Tjingelingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0