söndag söndag söndagsmys

Det blev en lyckad kväll igår :)
Det gjorde ni bra! Bullen trivdes också, det gjorde mig glad!

Sov i Fridas lägenhet, Det var så jäkla kallt ute, skönt att slippa gå heeeeela vägen hem. Wonderful!
Somnade  som en stock och mådde vääldigt dåligt när jag vaknade . Hur nu det gick till.... Hör inte till vanligheterna. jag brukar vara uppe och skutta runt niotiden.
Det var alltså inte fallet idag.

Men med Bullens skinksås och färsk pasta, en dusch, borst av tänderna och myskläder på i det blå mådde jag bättre. Men iallafall så är jag seg sååååå seg.


Imorgon kommer mormor hit på fika under förmiddagen, sen ska jag till Frida och städa hennes lägenhet.
Börjar bli bra på det här med städning.
Är det någon mer som känner att de behöver städhjälp?
Slå mig en signal i sånnafall :)

Sen har Sandrew o jag planer på att dra en "skönhetskväll". Väldigt myspys. Så längesen jag gjorde det. Nånting sånt där för mig själv... I need it!



Nu har jag fått nog av all dålig självkänsla jag har inom mig!
Jag har gett mig själv en läxa.
Hela den här veckan kommer jag, framför spegeln, säga 3 gånger att jag är en bra människa och att jag duger som jag är , att jag är vacker.

Kommer vara jättejobbigt. Men nu ska det bli ändring. Palla tycka sååå illa om sig själv?
Jag går ju miste om så mycket fina o bra saker, retar upp människor o blablabla.
Så mycket negativ energi.
Nu ska jag rätta till mina sjuka tankar och vara säker på att jag är värd allt bra som händer mig! =)



I looooove it :)


Bullen gör mig glad. Bara så du vet det. Behöver det massa. :) Det ger mig hjälp på minst 1000 olika sätt i den här kampen :)




See ya later!
TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0