Torsdag.

Jag tror jag kan bli sams med min bästis... :)

Det blev bara en sak inköpt på Sandras o min stanrunda. Letade efter träningskläder, men kom hem med ett par trosor :) Ganska nice med nya underkläder. Passar till min nya bh. =)

    VÄLDIGT bekväma! Finns på Lindex!



Sen ringde Johanna och gjorde mig jätteglad!!!!
HON SKULLE MED OCH TRÄNA!
Vi gjorde ett galet konditionspass, så blev ingen box idag. Var så glad att hon var med och träna.
Såg dock att det var cliff som hade boxpasset idag, synd. Det får bli nästa gång :)
Sprang till omed på löpet idag, jag, som aaaldrig springer! ganska nöjd :P



Sen kom Frida och hämtade mig. Handlade ochfixade räkmackor till kvällsmat, inte helt fel! :P
Sen fixade jag Erik o hennes hår.

Frida fick en fräsch mörkare  brun

    


Och Erik fick en helt ny frisyr :)





Så nu sitter jag hemma vid datorn igen.
Troligtvis en tidigt läggtajm för mig ikväll då jag ska vara på gymmet tidigt för att träffa Johanna.


Malin hörde av sig idag. Otroligt kul tycker jag! :)



Tjingelingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0