tttttt...

Tack för att du gör det så enkelt! :D

JAG ÄR SÅ JÄKLA GLAD JUST NU!!!!



som serverat på silverfat med guldkanter.
Jag har inte ens orken att bli  iriiterad på  det du inte berättar.
Man slutar aldrig att förvånas, och ont, det gör det inte heller längre.





att solen kan göra så himla mycket för humöret, :P
Jag känner mig fri på något sätt, som om jag inte längre har några förbindelser ellerförpliktelser.
jag kan nu göra som jagvill utan att egentligen bry mig om  vad du känner inför det. Hur länge har man inte  väntatpå att du ska tabba till det!!?
Alla ord om att berätta allt o inget annat är ju tydligen bara från ena sidan.




Idag ska jag vara såhär glad hela dagen. KOnfrontationen kommer, men jag tänker inte ta den nu eller idag. Den får komma när den kommer.


Nu blir det kaffe och att kika lite på tv. Snart dags att skutta till salongen.



TJINGELINGEN! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0