Ännu mer shopping

Jag älskar REA !!!!


SANDRA och jag var o shoppade lite till. Var ju tvungen att hitta skor...
Det blev tre par skor och lite annat smått o gott  :D





Hittade en t-shirt på JC.






Linnen på Cubus. Valde ett blått för att få liiite färg på tillvaron :P









Och även en snygg svart tröja, även den från Cubus









Och i kassan hittade vi extrapris på nagellack. Så det blev ett rött o en silverglitter.









Och mina älskade nya skor.  :D











Nu har jag köpt allting som stod på inköpslistan. Så den är kastad nu.
Im all done!!! :)

Har försökt få tag i Frida med. Nu när jag är hemma igen så kan  jag ju  leka hundvakt igen. Gör det så gärna!
Så om du ser detta.: Slå en signal tillbaka vettja! :P


Idag har jag feber. Skulle ha städat hos Anneli för att tjäna lite extrapengar, men sov inget vidare inatt.
Mammsen ska göra potatismos som jag har tjatat om hela veckan, så det är inte bara jobbigt att vara sjuk! :P
Hoppas kunna vara lite piggare imorgon så att jag kan besöka solariet! :)
Skulle kännas lite fräscht att vara brun.


Kaffet kallnar  -  hörs senare.



TJINGELINGEN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0