Badhusbadande och annat badande...


Det här med simningen har fått mig att vilja köpa en massa fina badkläder!!

Men de som finns i min storlek ser antingen ut som pensionärsbikinis eller så är det inte i min prisklass för tillfället..
Måste låta som om jag är 210 kg större än jag egentligen är :P
Boven i dramat är min operation, missförstå mig inte. Ångrar den inte. Men inte hade jag en aning om hur svårt det skulle bli att hitta underkläder / Badkläder..! De är oftast något dyrare också. Typiskt faktiskt.

Skulle jag däremot ha 1000:- över så skulle någon av dessa från Nelly:



Jag tycker att de är riktigt läckra!

Och vem vill inte känna sig som en beachbabe sommarn 09  !!??

Jaaaajaaa, man k anske inte har nån modellkropp, men visst fan känner man sig fräshare i snygga outfits!?


So long for now




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0