Det har varit en lång dag.

För lång känns det som.

Men skönt att vända tillbaka på dygnet. =)

När lillebror väl kommit upp ur sängen och käkat frukost och allt det där var det dags att pajja vårat
"kalle i chokladfabriken" -inspirerade pepparkakshus.
Fråga inte ens hur det kunde bli så fel. Men det blev upp och ner, snett o himla vingligt. Men vadtusan, inte var det svårt att pajja det. :D

  




  



Sen sjöng vi singstar och spelade nåt bilspel på grabbens nya playstation.
Ganska kul faktiskt!!
Dock så har vi bara en singstarskiva med ABBA-låtar ännu, men jag tror att han tycker det är kul ändå. Måste fixa en skiva med lite svenska "hits" så att ungen kan hänga på i tempot. =)
Väldigt kul att umgås =)

 


Efter det blev det en prommis till mormor och morfar för lite eftermiddagsfika.
Var ett tag sen jag träffade dem. Skönt att se att de lever och har hälsan :P
Men så KALLT det är ute! Fy tusan. Jag klädde på mig så jag tillslut såg ut som en michellingubbe när jag gick ut genom porten där nere. Mårten hade ju lite fuskis.. det där med termobraller är inte helt dumt att ha ibland!
Det blev en varmdusch när vi kom hem :)





Så nu kom mammsen hem  och jag hoppas att hon kom fram till att det blir en riktigt smarrig middag ikväll. Jag är väldigt hungrig!!! =D

TJINGELINGEN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0