duktiga jag!



Yepp, nu har jga varit o skrivit in mig på sats! =D
Känns OTROLIGT bra måste jag säga!

Fått en klippning av johanna, håret känns underbart!
Man har lite tur som har tjejerna från frisör kvar :D


Och nu mina vänner ska ni höra!
Drömjobbet jag sökte innan jul har hört av sig!!!
Ska upp till Sthlm på fredag för en intervju! :D Jag ska ta det! Det passar mig som handen i handsken.
Jag vill verkligen ha det här jobbet..!



Nu ska jag umgås, och sen måste jag få något i magen...

Det har varit en underbar dag idag!!!!!!!!
jag är så glllllllllllad. tjolahooooopp, tjolaheeeeeej :D



      TJINGELINGEN






Kommentarer
Postat av: mackan

så du ska tillbaka till storstan,kul=)vad e det för jobb då?

2009-01-07 @ 20:29:11
Postat av: Johanna

YEAY!!!! :D

2009-01-07 @ 21:22:24
URL: http://hellstrm.blogg.se/
Postat av: maria

haha nej det ska jag inte faktiskt. ska bara dit på besök. Jobbet kommer ursprungligen från Göteborg, så måste jag flytta igen, så blir det till Göteborg =)





förklarar närmare om jobbets innebörd då jag vet hur jag ligger till i antagningsprocessen :P

2009-01-07 @ 22:01:44
Postat av: lilla syster

haha det var hy skönt att höra att du mår bra!

och skönt nu att du har hittat ett jobb som du verkligen vill ha !:)

2009-01-08 @ 17:08:28
Postat av: Maria

Tack snuttan! :D

Önska mig lycka till idag så ringer jag senare! :)

2009-01-09 @ 07:14:55
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0