Gnäll-Inlägg....

Jaa.. jag vet att jag skulle satsa all in på 2009 .. men hur fan kan det alltid bli såhär fel!?

Jag försöker ju att låta bli att svara, hålla ilskan inne, får inte verka arg eller sårad.
Kan inte.!
Skulle det finnas ett pris till den som sämst kan hålla inne på känslor och åsikter borde den pokalen oavkortat gå till mig!
Jag riktigt suger på att vara ledsen för mig själv.
Jag ska alltid konfrontera och härja. Fråga varför och irritera..
självklart blir jag ledsen eftersom jag blir så arg över hela onödigheten att det ens ska hända.

Vissa kan ju tycka att det är riktigt bra.
Det gör inte jag...

När jag är ledsen skulle jag vilja krypa ner under täcket o aldrig komma ut därifrån igen.
Vissa av er som läser vet ju vad det gäller.. men hur jag än vänder o vrider så kan det ju inte bli bra.

Jag är inte en hel människa.
Och jag har inte varit det sedan Oktober - 04
Det folk ser, är ett kort ögonblick av lycka över att ha tankarna på annat håll.
Detta är dock någonting jag aldrig pratar om. aldrig nånsin.
Utan känslorna och frustrationen kommer ut då någonting annat händer. Mycket dåligt.
Försöker att låta bli.... Men det känns som om ju mer jag tänker på att hålla tillbaka det, desto argare o ledsnare blir det.
FOlk tycker ju jag överreagerar på minsta grej, men det är ju precis det. Jag hittar en lucka där jag kan skrika av mig eller skälla på någon.
Ibland tror jag att jag bara vill bli hittad, totalt nerbruten, att någon ska plocka upp mig och hjälpa mig med det här onda..
Jag vill inte kämpa längre.

Efter Oktober -04 behandlar folk i min omgivniing som en kämpe!
Jag har överkommit någonting så hemskt att vissa knappt fattar att jag kan stå på benen..
Sanningen är väl att jag egentligen inte gör det.
Det känns bara så hopplöst allting. Ingenting är värt det längre.

Jag blev kvarlämnad. Halv.... inte hel...... en halva av mitt forna jag..
Och jag vet inte hur jag ska bli hel igen.



Jag måste få detta ur mig!
Det är så skönt att kunna skriva. Det är nog den bästa självhjälp jag vet.


Ska försöka hitta på nåt roligare  att skriva sen.. jag lovar.... :)



tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0