GODMORGON SVERIGE!!



Någon mer än jag som sovit som en stock inatt? =)
Klockan är bara 7, och med andra ord är jag uppe med tuppen idag. Det känns bra.
Då kanske jag kan få tillbaka min normala dygnsrytm.

Min sömn stördes av en helt skadad dröm / mardröm inatt, så då var jag tvungen att leta fram daan o sätta mig ett tag för att lugna ner mig.
Jag drömmer alltd så sjukt verkliga drömmar att ibland skulle jag kunna svära på att det faktiskt hänt och inte allsbara är en dröm..
skrämmande.
Min läskiga mardröm innefattade Sandras hår, brun hårfärg och min tidigare PT / Massör Ako.
Det var precis vansinnigt!

nog om mardrömmar och annat internt...

Igår låg jag och kollade på Gladiator efter att ha tryckt i mig lite av mammas och min hemmagjorda pizza.
UTSÖKT btw....

Jag har inte mått så bra den senaste veckan, så det blev inte många inlägg, men nu känner jag mig någorlunda på topp igen :)
Iallafall så pass bra att jag vill äta igen !


Underbara Johanna kom förbi mig här hemma igår med ett fotogafi på plutten från i somras.
Jäklarns så rörd jag blev!!!! Så himla gullig är hon!!

Jag har känt att denna magnifika och fantastiska människa inspirerar mig på nya sätt hela tiden!
Egen företagare, ska börja plugga och samtidigt ta tag i sitt eget välmående.
Det anser jag är beundransvärt.
Jag har själv testat att ha 6578305789 bollar i luften samtidigt... det spricker alltid nånstans för mig..
Men jag anser att det är beundansvärt!

JAG VILL OCKSÅ!
Så nu jävlar ska jag skriva in mig på SATS Norrköping och se till att ta tag i mitt eget välmående jag med!!
kanske, kanske, kanskeeee kan det locka fram den glada Maria, med den sjuka humorn och colwnidéer som Sandra påpekar att hon saknar.
jag hoppas det. För att jag saknar henne också!


Jaaa.. Ni får väl följa det här i bloggen!
Min egen väg emot det som anses vara skönhet! :P
Med tanke på att jag inte enbart gör detta för mig själv, för skulle jagh säga det, så ljuger jag, men pga det så behöver jag lite push! :)
Vem vill inte vara snygg!?  :D

Jag VILL nå detta mål, jag SKA nå detta mål !!!!



Ha en bra tisdag folks!

TJINGELINGEN




Kommentarer
Postat av: sofie bredell

missa inte chansen att samla ihop poäng och få gratis

presentkort på exemplevis åhlens eller HM.

superenkelt.

- klicka in dig på: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=172938

och fyll i dina uppgifter och vips så är du medlem.



kika gärna in min blogg också!

2009-01-06 @ 07:45:51
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack själv, vad glad jag blir när jag får sådana här peppande ord från dig! :D



Jag blev lite senare in än tänkt, var tvungen att fixa en sak, men jag åker om två röda!

Pussipuss!

2009-01-07 @ 11:34:12
URL: http://hellstrm.blogg.se/
Postat av: Sandra

häärligt tänkande! YOU CAN MAKE IT HUN!!! :D :D Wiihuu hoppas du har det roligt uppe i fjällena nu, se upp för brjärven!

2009-01-11 @ 22:04:00
Postat av: Sandra

häärligt tänkande! YOU CAN MAKE IT HUN!!! :D :D Wiihuu hoppas du har det roligt uppe i fjällena nu, se upp för bjärven!

2009-01-11 @ 22:04:26
Postat av: Maria

Jag har kalaskul! :D

Kom hit och join me!!!!!!!! PUSSSS

2009-01-12 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0