3 action VIP

Det känns nästan overkligt!!!

Jag var på intervjun igår.
Blev en kort introduktion med ca 7 st andra arbetssökande.
Mycket trevliga tjejer och killar som sökte!

Sen blev det intervjudags!

Först kom jag in i ett rum med två kvinnliga coacher som frågade mig om allt och inget.
Man kunde höra att jag var nervös, då jag pratade sjukligt snabbt.
Snabba, ärliga o raka svar tänkte jag i huvudet för mig själv.

Sen blev det ännu en intervju. Nytt rum med avdelningschefen och en manlig coach.

Måste säga att i det rummet var jag mera avslappnad. Jag kunde inte sluta le, men pratade fortfarande snabbt och gav samma raka snabba, ärliga och raka svar till de två herrarna framför mig =)
Avdelningschefen kände igen mig genom samtalet han hade med mig i telefonen två dagar tidigare.
VIlket jag måste anse bra, eftersom jag redan hade gjort intryck :P hahaha
" Vad fin du blev i håret"
Så blev det en del skratt.
Den manliga coachen visade sig vara från Norrköping han också.
" Jamen, då syns vi på palace!"
Vilket resulterade i mer skämt o skratt.

När jag kom därifrån var jga trött, Väääldigt trött!
Tunnelbana tillbaka till t-centralen för byte emot mörby centrum.
Känns som en evighet sen jag stod nere i tunnlarna.
Kom till roslags näsby där Maggan plockade upp mig. Jag var helt uppspelat hela vägen hem!
" Det MÅSTE ha gått bra! De glömde till och med fråga om mina referenser!!"


Det blev tacos till middag. Min morbror som beställde det.
Måste vara för att jag, som ALLTID tjatar om tacos ska komma. :D
Det stoppade vi i oss under starten av Let´s Dance.
Någon mer än jag som ser stooora skillnader på årets deltagare?
Blondinbellas uttalande:
- Jag hoppas alla mina läsare röstar på mig. Det är ju ändå ca en halv miljon killar och tjejer...
Vad menar hon med det?
Att man ska rösta på henne för att man läser hennes blogg? O skita fullständigt i om hon är bra på att dansa?
Nae, fy fan, så duktig var hon inte. Och jag blev lite irriterad över det där uttalandet. Hon känns så omogen när hon säger såna saker. Tror inte, även om det skulle vara kul att hon var kvar, kommer vara det....
Däremot ska det bli kul att se Aro och Bagge utvecklas!!! :D

Jag såg inte ens hela programmet.
Katten och jag gosa ner oss i soffan och jag somnade som en stock.
Det var en slitsam dag!
Jag kommer inte ens ihåg att eller hur jag tog mig från soffan in till sängen.
Men det gjorde jag
Vaknade till vid 6tiden av att kissen kom upp och la sig på huvudkudden brevid mig.
TOg boken och läste nåt kapitel och somnade sen om.

Så låg jag och drog mig tills telefonen ringde runt 13.20
" Hej! Det här är Anna från 3.."
Ja, ni kan ju gissa vad samtalet handlade om...
"Vi vill anställa dig, så är du redo att åka imorgon?"

JIHUUUUU :D JAG FICK JOBBET
Och snabbt gick det med! :D

Blev bråttom. Åker till Mjölby runt 14.00 imorgon för att möta upp resten och åka upp till Sälen för ett 2veckorsprojekt där =)
Ska bli underbart roligt!

Så Morbror beställde tågbiljetten från arlanda och hem medans jag skuttade in i duschen
Blev pannkakor till lunch och en kopp kaffe på det.


Fan, jag måååste packa nu. får skriva mer sen.. men nu vet ni.
Jag har nytt jobb :D




Tjingelingen



Kommentarer
Postat av: mackan

grattis!!! fan vad skoj..så det e alltså på 3 du ska jobba..då har man ju rätt telefonoperatör då;)

lycka till med det nya

2009-01-12 @ 22:38:04
Postat av: Maria

Haha, tack så mycket. Det är jäkla kul detta! :D Hoppas allt är bra hos dig med!

2009-01-12 @ 23:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0