Hemlängtan

Tjeeeeenare tjeeeenare!

Mycket har hänt. festande o resor till Mora, Borlänge och Falun.
Höll på att frysa ihjäl, allvarligt talat, i torsdags.
Vi stod ute i 20 minus!!!!!!!!
Och det var ju inte alls så kallt när vi åkte hemifrån.. men vad ska man göra..?

Har köpt en ny telefon. Blev en Omnia. fyyy fan så bra den är!!
Äntligen en riktigt ordentlig telefon!!!
så folket:

JAG KOMMER HA NYTT NUMMER


bara så att ni vet :P

Jag tror inte att några bilder kommer att komma upp under veckorna. Blir nog så att jag tar o lägger upp ett stort kollage varje gång jag kommer hem.
Tråkigt va???
Men faaaan så kul när ni kan kika på alla mina äventyr en gång i veckan iallafall :D



Jag längtar hem en aning känner jag! Verkligen alltså!
En vecka kvar här uppe i kylan, sen blir det hem under lördagen o drar iväg igen på söndag. Det är fan inte lätt alltså!
Mamma ringde och berättade om en släkting som behöver en ny njure... väntetiden är 5 år... :O
O med tanke på att akutfall alltid går före, så lär det jui ta längre tid. Och vad faaaaan
Människan kan ju dö om ingenting snabbt händer!
Funderar på att kunna erbjuda min. Hur bra skulle inte det kännas?

Men jag som är så rädd för sjukhus... jaja.. jag kommer tänka på det iallafall.. har redan gjort det den senaste timman...



Imorgon drar vi till Falun.
See you there!





HJÄRTA


Kommentarer
Postat av: mackan

lite bilder hade ju inte varit fel:P men får väl vänta då;)så ska du vara en sån säljare som jag kunder i varuhus torg o gator..o inte sitta inne o ringa eller?

2009-01-20 @ 23:00:53
Postat av: Anonym

jag saknar diiiiiig!

2009-01-25 @ 17:08:37
URL: http://hellstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0