Nyårsdagen.

Yes, så var det nya året påbörjar.
Fick den sämsta möjliga start, men vad ska man göra åt saken?!

Resten av året ska vara så jäkla kalasbra!

Mitt nyårslöfte är btw att få en människa att le varje dag.
Vare sig det är genom komplimanger eller nåt knasigt jag får för mig att göra, eller säga!

Förhoppningsvis kommer även jag att bli glad av det :)

Igårkväll var vi hos Frida.. men Kameran dog... så det blev inte mycket bilder. Jäkla skitbatterier.
Närköpter kommer inte att få höra nog om detta kan jag lova.v
Samma sak hände ju när lillebror hade sin simtävling!!!

    

   





Så till förrätt blev det vitlöksbröd och tzatziki.




Varmrätt var det potatisgratäng och fläskfilé med supersmarrig sallad!!!!




Och efterrätt blev det panacotta med varma hallon.




Och Frida ska ha tack som fixade allt detta! Det var en jättebra kväll!!!!! :D



GOTT NYTT ÅR,   SKÅÅÅÅÅL!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0