pust..

Nu är det alltså färdigpackat.... typ....

Känns lite konstigt att inte ha kunnat ringa vissa personer och berättat det än.
Men har ni inte hört av mig än så kommer jag ringa imorgon :P
Det blev så rörigt o stressigt idag bara. Och så har man ju knappt någon täckning på tåget....

Med andra ord blir det mycket resande för mig framöver.
Både kul och jobbigt, men en väldigt ba erfarenhet tycker jag. Ska bli spännande att se vad det är för gäng jag kommer jobba med =)

Det här kommer passa mig bra. Hoppas jag.
Jag vet ju inte riktigt än vad allt innebär, Men vill man så kan man!
Jag VILL och jag KAN!!!!!!

Jag mår ganska bra nu.
Bara lite pirr i magen, Nervöst pirr :)



                                                TJINGELINGEN






Kommentarer
Postat av: Frida

Fan gumman vad jag är glad för din skull:D du komemr få det så bra!!!Ska bli kul o höra puss på dig och ta hand om dig så ses vi snart igen

2009-01-11 @ 00:20:54
URL: http://friiidaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0