Sälen , Lindvallen

Igår var det en lång dag..!!!
En låååång bilresa upp till sälen. Tog tåget till Mjölby och där blev jag upplockad av min nya coach. Bytte bil en gång på vägen och åkte ihop med killen som också var ifrån Norrköping.
Somnade till en halvtimma eller nåt. Himla onödigt!
Så plockade vi upp ännu 2 säljare, som kom med buss, i Malung. =)
Och så blev det Mcdonaldsmiddag och installering i stugan.

Alla var faktiskt riktigt trötta, inte speciellt konstigt.

Delar nu rum med Jill dessa två veckor.
Det är inte helt lätt att somna när man bor ihop med en helt ny person. Vi låg och pratade till runt 01.30 eller nåt. Sen slog vi ihop



Imorse vaknade jag av att Jills alarm på mobilen.
Helt otroligt hur det kan vara så irriterande med andra personers alarm. Men upp kom vi!
Blev till att sitta och dra sig tills vi fick informationen om att vi börjar jobba 14.00.
Så vi Jill, Malin och jag tog en liten bilresa ner till Ica för att handla frukost och lite annat.
Kaffe, bananer och coooooca coooola! SKÖNT att en till i det här huset är lika galen i cola som jag :D

kortlek glömde vi dock... - typiskt!

Blev att åka till Tandådalen där Malin och jag blev avsläppta.
Stugknackning
Måste säga att jag var vansinnigt nervös innan, men fick iväg sälj till första stugan!! :D
Jag är sååååå bra!
Det är ganska svårt att känna sig hemmastadd med 10 helt okända individer... Men det finns ingen som jag direkt ogillar, så det här kommer bara bli bättre!

Har idag träffat Carolina klufts syssling, blivit inbjuden på Singstar samt efterfest hos n¨ågra östgötar,
Det är fullt ös här i sälen. Det suger ju att ni inte kunde vara här!!!


Jag vet att det suger att jag inte kunnat lägga upp några bilder. Inte kul alls.
Men det kommer!!!!!!
Jag har bara glömt bort kameran eftersom det händer så mycket annat. Det är på g.
lovarlovarlovar. Detta kan ni inte missa!!



FÖR EN GÅNGS SKULL PÅ VÄLDIGT LÄNGE SÅ HÄNDER DET NÅGONTING SKRIVVÄRT!



Saknar er massamycket!


                                                           HJÄRTA!!!




Kommentarer
Postat av: Jannie

Hej fina söta du! Det var superlänge sen!



Nu är jag tillbaka med nya tips, uppdateringar, kläder, idiotfasoner och kul! Hope you like it!





Äääälskling vad göööör du?

2009-01-14 @ 22:59:54
URL: http://chirlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0