Sjuklings shopping

Idag vaknade jga snorig och dan men det skulle inte hindra mig från att ta den där välförtjäna shoppingrundan :)

Sandra jaga skor medans det bara stod Jeans på min lista... men inte höll jag mig till den. Jag shoppade galen.. :P


En mascara från Lindex.. Joo jag vet att den är gaaaammal, men den svarta delen är ju så jäkla bra!!!






O så hittade jag ringar till mina nya guldiga armband. :)






Ett par Jeans från BikBok =)

 





En tröja på utförsäljningen på Vila...







En vår/höstjacka på HM







Och ett svart och ett vitt linne, också de ifrån HM










Så jag har haft en härlig dag. =)

NU ligger jag dock i soffan med hushållspappret i högsta hugg o nyser stup i kvarten. Vill inte bli sjuk nu!
Jag har varit runt olika smittokällor utan att ha påverkats de minsta....
Himla otur om jag ska bli sjuk nu...



Nu ska jag se CSI med mammsen o lite innan jag kryper ner i sängen.


Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0